Dnes jsme představili novou limitovanou edici nápojů Coca‑Cola® K-Wave Zero Sugar přímo v prodejně Tesco v nákupním centru Eden. Náš robot LuckiBot Plus opět ukázal svou sílu v interaktivním marketingu, kdy nejen propagoval produkt, ale také poutal pozornost zákazníků k probíhající soutěži o lístky na MS IIHF v ledním hokeji 2024.
Ve spolupráci s Coca-Cola HBC přinášíme inovativní způsob, jak zákazníkům nabídnout jedinečný zážitek, který spojuje skvělý produkt s nezapomenutelnou interakcí.
Náš robot zajišťuje:
- Efektivní propagaci produktů: díky atraktivnímu designu a přítomnosti v hlavních nákupních zónách.
- Interaktivní zážitek: moderní technologie upoutá zákazníky a zanechá dlouhotrvající dojem.
- Zvýšení povědomí o kampaních: soutěž o lístky na MS v hokeji byla viditelnější než kdy dřív.
Chcete podobnou promo akci pro váš produkt? Naše robotická řešení přizpůsobíme na míru vašim potřebám!